Webshop

Plan tijdig je onderhoud in

Professionele onderhouds- en hersteldienst

In de gespecialiseerde onderhouds- en hersteldienst kan je steeds terecht om je fiets deskundig te laten herstellen en onderhouden. Dankzij de jarenlange ervaring en de continue bijscholing bieden we de best mogelijke service om je fiets terug perfect rijklaar te maken. Bovendien hebben we een heel ruime voorraad originele wisselstukken en onderdelen permanent in voorraad, waardoor je snel weer kan fietsen

Drukte in de werkplaats

Desondanks onze recente uitbreiding van de werkplaats blijft de planning altijd druk. We werken enkel op afspraak om er zo voor te zorgen dat onze klanten hun fietsen niet te lang kwijt zijn en proberen de fiets op dee dag of de dag nadien af te werken. Hoewel we er alles aan doen om fietsen zo snel mogelijk weer rijklaar te maken kunnen door onvoorziene omstandigheden deze tijden uitlopen. Dat gaat van een herstelling die meer werk vraagt dan voorzien, een onderdeel dat lang op zich laat wachten of een collega die onverwachts niet aanwezig is.

Chamizo Fietsen heeft geen jaarlijkse sluiting. Dat wil zeggen dat we bereikbaar blijven voor onze klanten, al gaan onze medewerkers natuurlijk ook wel op vakantie. Hierdoor kunnen we net iets minder fietsen verwerken als anders en lopen wachttijden snel op. Daarom raden we aan van tijdig je onderhoud of herstellingen in te plannen.

Service, inbegrepen bij je aankoop

Bij Chamizo Fietsen verkopen we je bij de fiets ook een uitblinkende service na verkoop. Bij je nieuwe fiets zullen we 3 maanden na aankoop een gratis check-up uitvoeren waarbij we je fiets weer helemaal als nieuw instellen. En ook daarna houden we onze werkplaats exclusief voor onze eigen klanten, om lange wachttijden en tekorten aan reservestukken te vermijden. Ook zijn onze techniekers continu bijgeschoold om de merken die we verkopen vakkundig te kunnen herstellen.

We kunnen dus geen afspraak maken voor herstellingen of onderhoud aan fietsen die niet gekocht zijn bij Chamizo Fietsen. We vinden dat zelf ook vervelend, maar zonder deze maatregel zou een afspraak voor herstelling makkelijk een maand op zich moeten laten wachten. Indien de fiets niet bij ons gekocht is en je op zoek bent naar een herstelling, onderhoud of garantieclaim raden we je aan om de winkel te contacteren waar de fiets gekocht is.

Andere interessante tips

Wijziging van eigenaar bij Stromer

Stromer OMNI app Dankzij de handige OMNI app kan je het gedrag van je fiets aanpassen, statistieken lezen en de slimme diefstalbeveiliging activeren. Ook kan je dankzij de GPS altijd makkelijk je fiets terugvinden of bij diefstal laten...

Meer info

Bakfiets, longtail of fietskar?

Kinderen, huisdieren en boodschappen op de fiets... Meer en meer gezinnen gaan op zoek naar alternatieven voor die vele autoverplaatsingen. Sommigen om die autoverplaatsingen te beperken, anderen om gewoon de wagen te schrappen. Maar elk gezin...

Meer info

MIPS Uitgelegd

Meer en meer fietshelmen zijn uitgerust met MIPS. Maar wat is MIPS nu eigenlijk? En waarom zou jouw volgende helm een MIPS helm moeten worden? We zetten voor jou de feiten op een rij zodat je de juiste keuze kan maken bij de aanschaf van je volgende...

Meer info

Schrik dieven af met de Velopass

Fietsendiefstal is jammer genoeg een probleem van alle tijden. Alleen is het stelen van fietsen lucratiever geworden door de opkomst van de elektrische fietsen, de stijgende populariteit van de fiets in het algemeen en de schaarste van de laatste...

Meer info